Welkom bij onze veelgestelde vragen
Wij begrijpen dat u mogelijk vragen heeft als u bij ons winkelt. Om uw ervaring zo soepel en aangenaam mogelijk te laten verlopen, hebben wij de meest gestelde vragen verzameld en hier beantwoord. Mocht u niet vinden wat u zoekt, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn hier om u te helpen!
Vracht
Hoe lang is de levertijd?
Wij bieden gratis expreslevering aan en duren doorgaans 1-3 werkdagen.
Biedt u internationale verzending aan?
Ja, wij bieden internationale verzending naar veel landen. Verzendkosten en levertijden variëren afhankelijk van de bestemming. Als u uw bestelling in het buitenland wilt laten bezorgen, neem dan contact op met de klantenservice voordat u uw bestelling plaatst
Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer. U kunt dit nummer gebruiken om uw bezorgstatus te volgen op de website van Postnord
Ik heb mijn bestelling niet binnen 10 werkdagen ontvangen.
1) Controleer eerst of uw adres hetzelfde is als het adres dat u heeft ingevoerd toen u uw bestelling plaatste.
2) Staat u ingeschreven op het adres waar uw naam op de brievenbus staat? Anders kan het postkantoor uw brievenbus niet vinden en uw pakket dus niet bezorgen.
3) Kloppen al uw gegevens en heeft u uw pakketje na 10 werkdagen nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op, dan helpen wij u uiteraard verder.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wij bezorgen met Postnord en uw bestelling wordt afgeleverd in een brievenbus/buiten de deur of bij uw dichtstbijzijnde agent.
Waar vandaan verzenden jullie je producten?
Wij verzenden al onze bestellingen vanuit Zweden
Retourneren en ruilen
Hoe retourneer ik een artikel?
Als u een artikel wilt retourneren, neemt u contact op met onze klantenservice voor instructies over hoe u het artikel kunt retourneren. Het artikel moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten wanneer de retourzending plaatsvindt.
Kan ik een artikel dat ik gekocht heb ruilen?
Ja, u kunt een artikel binnen 30 dagen vanaf de aankoopdatum ruilen, op voorwaarde dat het ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Volgorde
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u contact met ons opneemt, kunnen wij uw bestelling beoordelen en zien hoe ver deze in het proces is gevorderd. Indien mogelijk zullen wij uw bestelling annuleren en u het volledige bedrag terugbetalen.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
Als je het verkeerde artikel bij je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice om het probleem te laten oplossen. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer en een foto van wat u heeft ontvangen, inclusief de verpakking, vermeldt.
Ik mis een orderbevestiging
Na iedere afgeronde bestelling sturen wij altijd een orderbevestiging naar het opgegeven e-mailadres. Soms kunnen deze berichten per ongeluk in uw spammap terechtkomen.
Controleer uw spammap
Het kan zijn dat uw orderbevestiging via uw e-mailsysteem in uw spamfolder terecht is gekomen.
Kunt u uw orderbevestiging nog steeds niet vinden?
Geen zorgen! Neem rechtstreeks contact met ons op via het contactformulier of via kontakt@mrbeard.se. Onze klantenservice staat klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw bestelling vlot en correct wordt afgehandeld.
Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag?
Aarzel niet om ons te contacteren.
Op werkdagen reageren wij doorgaans binnen 24 uur.
Geen antwoord? Controleer uw spam.